Nauczycielka z Gdańska przeżyła KOSZMAR po szczepieniu AstraZeneką! “Twarz mi napuchła – myślałam, że umieram”

0
962
Zdjęcie ilustracyjne. / foto: YouTube

Agata Klimkiewicz, 50-letnia nauczycielka z Gdańska, myślała, że umiera po tym, jak została zaszczepiona AstraZeneką.

Ciekawe jest to, że pani Klimkiewicz została zaszczepiona AstraZeneką tego samego dnia, którego Polską wstrząsnęła informacja o śmierci 36-letniej nauczycielki z Leszna (ona również była zaszczepiona AstraZeneką).

W relacji dla “Faktu” kobieta opisuje katusze, które przeżywała po szczepieniu.

Dusiła się, a pogotowie nie bagatelizowało sprawę

– W nocy obudziło mnie intensywne pulsowanie twarzy, zaczęła puchnąć z minuty na minutę – opowiada przerażona kobieta.

Kobieta próbowała nabierać hausty powietrze, ale przychodziło jej to z ogromnym trudem. Jak sama twierdzi – bała się, że umiera. Zadzwoniła po pogotowie ratunkowe, ale nie potraktowano jej poważnie…

– Zbagatelizowali moje wołanie o pomoc. Zalecili, bym rano zgłosiła się do lekarza rodzinnego, a ja przez całą noc nie zmrużyłam oka. Bałam się, że się uduszę i już się nie obudzę – wspomina dramatyczne chwile.

Swędzące i piekące plamy

Gdańszczanka zgłosiła się do lekarza. Ten natomiast dał jej… kolejny zastrzyk. Tym razem był to środek przeciwalergiczny. W nocy koszmar powrócił. Na całym ciele mieszkanki kaszubskiej stolicy pojawiły się swędzące i piekące plamy.

– Poszłam do kuchni po wapno. Wyciągając lek, nagle osunęłam się na ziemię. Straciłam przytomność – opowiada.

Tym razem pogotowie ratunkowe przyjechało, ale wciąż nikt nie chciał wiązać tego co się stało ze szczepionką.

Ratownicy zaczęli twierdzić, że kobieta musiała używać jakiegoś nowego proszku. Tymczasem, według niej, jedyną nową substancją z jaką miała styczność, była szczepionka AstryZeneki.

Zakrzepy krwi

Niedługo potem u kobiety pojawiły się takie objawy, jakie zaobserwowano na Zachodzie u osób które przyjęły szczepionkę AstryZeneki (choć wciąż nikt nie wiąże ich oficjalnie ze szczepieniem).

Pani Agata zaczęła się skarżyć na rozdzieranie w klatce piersiowej. Badania wykazały zakrzepy krwi.

– Wszystkie objawy wiążę z przyjęciem szczepionki. Uważam, że ludzie zasługują na uczciwą informację – mówi kobieta.

Obecnie kobieta jest w trakcie ciężkiej terapii silnymi sterydami.

Źródło: „Fakt”

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj